Tosca.

Wiedeński duet Tosca tworzą Rupert Huber i Richard Dorfmeister, przyjaciele ze szkolnej ławki, których podobny gust muzyczny stal się bodźcem do wspólnego tworzenia własnych nagrań.





Dziś sobota. Wczoraj piątek. Wieczorem nie było tak jak myslałem, że będzie. Ułożony wcześniej plan w głowie nigdy się nie sprawdza. Plan wieczoru, dnia, tygodnia, imprezy, rozmowy, spotkania, czegokolwiek.

Nie gryz batonika, zanim nie odwiniesz papierka, bo Ci zaszkodzi !

Dziś sobota. Jak wspomniałem przed momentem. Siedze przed kompem, jak kazdego dnia prawie, wertuje strony w poszukiwaniu nowych piosenek i czytam niusy ze świata wielkich inwestorów, nieruchomości, graczy giełdowych, generalnie o tym jak zarobić szybko wielki hajs. Jest wiele opcji, tyle okazji, możliwości, aby wpakowac forse i patrzeć jak rośnie.. ale kurde.. forsy nie mam.

Wieczorem piję wódke. Najłatwiej. Najprościej. Chociaż nie. Nie wiem. Po co wódke? Gdzie? Na ławce? Bez zajawki. W klubie? Którym? Tylko jeden do wyboru jest. [z tych fajnych w sensie] W zasadzie żaden wybór. Jprdl co za miasto.

O! Przecież chate mam wolną dziś. Grill? Wódka u mnie? Zajebisty pomysł!

Nie wiesz co dziś robić? Wpadaj do mnie na grilla.

Wszyscy mile widziani.

Bez kitu !!

0 komentarze: