DJ Cam Feat. Aggun - Summer in Paris.

Brat nazwał mnie "hakerem", Tato pseudo informatykiem.. w ostatnim czasie rozpieprzyłem dwa komputery, tzn. drugiemu mało brakowały, a też by umarł. Przez ostatnie kilka dni walczyłem, aby przywrócić go do życia, długa reanimacja.. dopiero dziś się ze wszystkim uporałem i znowu DZIAŁA. w końcu ! mam czas, żeby odświeżyć blogi.

Piątkowa impreza Drum the Bass wypadła mega dobrze ! Cieszy mnie niezmiernie to, że imprezy, które współorganizujemy z Itsarim spotykają się z zadowalającym dla nas zainteresowaniem. Było mnóstwo ludzi, wszysycy uśmiechnięci, pozytywnie nakręceni, podskakujący i wyginający się do atmo deepowych kawałków, jakie serwował nam Ant. Agnieszka dodatkowo wzbogacała i urozmaicała atmosferę na imprezie swoim głosem.. po prostu mega dobrze !1



Czekajcie na następne !!1

-------------------------

Lato w Paryżu. Ktoś z Was był? Dj Cam Feat. Aggun - Summer in Paris.

0 komentarze: