Dzisiaj Miejskie.

Dzisiejszego wieczoru odbędzie się kolejna impreza z cyklu Miejskie Tango. Trzecia. Pierwsze dwie były mocno udane, liczymy, że ta też będzie. Wspólnie z Itsarim będziemy gościć już wcześniej zapowiedzianego Papa Zurę z ekipy Soul Service. Bardzo mnie cieszy fakt, że to już dziś, na żadną imprezę w naszym mieście, nie czekam tak podekscytowany jak na tą. Nie wiem czemu, ale ostatnio najbardziej odpowiada mi taki klimat, może dlatego, że jest najwięcej żywej muzyki, a co za tym idzie różnorodnej.

Wczoraj Itsari znalazł na stronie Daniela Drumza, którego gościliśmy mięsiac temu post, w którym Daniel napisał:

..w ostatnim miesiącu zagrałem też kilka imprez w miejscach, w których jeszcze nie grałem, albo w których bardzo dawno nie byłem. Jednym z takich miejsc był Rzeszów, gdzie w ostatnich latach zagraliśmy z Grammatikiem i Eldo kilka fajnych koncertów, ale nie mogę sobię przypomnieć czy w ciągu ostatnich hmm. 5 lat grałem tam dj set. W każdym razie rzeszowska Metro Stacja Caffe dołączyła w sierpniu do moich ulubionych miejsc w Polsce - bardzo fajna przestrzeń i mili ludzie! Trzymam kciuki za ten cykl imprez..


tylko uśmiech pojawia się na twarzy i pozostaje na długo 8] Dzięki Daniel za propsy!

Dziś też będzie dobrze, na pewno !]



do zobaczenia!]

0 komentarze: