Wtorek początkiem tygodnia.

Weekend minął, rozpoczął się kolejny nowy tydzień, strasznie szybko, dopiero rozpoczynał się poprzedni.. Ostatnio czas mi strasznie szybko gdzieś umyka, na weekendach się dużo dzieje - wódkowo imprezowo - tak właśnie wyglądał ten ostatni. W piątek Podziemne Disko z Mentalcutem. Impreza na temat której miałem napisać recenzje jeszcze w sobotę, jednak nie pozwolił mi na to stan poimprezowy w jakim byłem. W miarę dobrze poczułem się dopiero wieczorem, tuż po tym jak wypiłem pierwsze piwo, natomiast jeszcze lepiej się poczułem, kiedy staliśmy z Mirkiem, Slaptem i Kożuchem przy barze już po kilku szybkich. Melanż gruby, ale czy zdrowy? Raczej nie, za dużo. Niedziela była ciężka.

Sobotni wieczór minął mi strasznie szybko, pewnie dlatego, że piątkowa wódka połączyła się z sobotnią i nastąpił wybuch w moim organizmie tak wielki, że doszedłem do siebie dopiero dziś.

Wracając do piątku to bez kitu, ale impreza jedna z lepszych. Mentalcut wyrzucał mnóstwo energii z głośników, parkiet wrzał, ludzie krzyczeli, skakali, pili wódkę i tańczyli dancehall. MEGA KOSA !! Jeszcze po żadnej imprezie nie było takiego bajzlu. Kupa śmieci i szkła na środku, rozpieprzony głośnik, o który ktoś zahaczył nogą i nawrzucane coś do kiosku z pamiątkami. Ale to tylko dobrze świadczy, świadczy o tym, że wszyscy zajebiście się bawili, w tym ja !]

Zdjęcia można zobaczyć tu, po ówczesnym zalogowaniu.

------------------------------------------------------

Lisa Mitchell - trafiłem na nią przypadkowo, wertując internet. Być może ktoś z Was powie, że kolejna laska, która coś tam sobie śpiewa, ale mi się podoba, może nie wszystkie utwory, ale np ten;



Więcej info na jej temat znajdziecie tutaj.

A trafiłem na nią za pomocą dubstepowego remixu Nilow'a z Berlina;



Jest on do sciągniecia za free o tu.

Więcej darmowych produkcji z wytwórni BF-Recordings tutaj.

0 komentarze: