The Golden Filter - Thunderbird.

Ostatnio mam mniej czasu, który mogę poświęcić poszukiwaniom nowych nowości, z racji tego, częstotliwość wpisów się zdecydowanie zmniejszyła, będę się starał zatem, w jednym poście zamieszczać kilka, ciekawych rzeczy, które gdzieś tam na chybcika znalazłem, nie koniecznie będą one powiązane tematycznie, jednak będę się starał, aby były ciekawe.

-------------------

Nowy teledysk zespołu The Golden Filter - Thunderbird, wyreżyserowany przez Warran'a Wright'a.

The Golden Filter - "Thunderbird" from The Golden Filter on Vimeo.



Sam nie wierze, że ostatnio podobają mi się takie rzeczy !]

ALBO NIE ! BĘDĘ ZAMIESZCZAŁ KILKA POSTÓW NA RAZ !]

11 komentarze:

Anonimowy pisze...

ale disco

tebra pisze...

w rzeczy samej !]

Anonimowy pisze...

bez urazy ale straszne gowno powoli watpie w twoje gusta muzyczne...

tebra pisze...

haha.. i co w związku z tym?

Anonimowy pisze...

ha gosc czego slucha sadze ze zadowoliłby cie numer boys jestes szalona hahah

tebra pisze...

i co jeszcze? skoro tak dobrze mnie znasz i na podstawie jednego posta potrafisz ocenić, to na pewno wiesz, no co jeszcze?

tebra pisze...

..gust muzyczny mi się nie zmienia, a jeśli się zmienia, to w małym stopniu, dalej lubię to co lubiłem i tak pozostanie, teraz jestem bardziej otwarty na nowe rzeczy, inne gatunki w przeciwieństwie do przeszłości, kiedy zamykałem się na jeden gatunek i wszystko inne było beznadziejne, teraz wiem, że zamykanie się na jedno jest bez sensu. część rzeczy może CI się nie podobać, inne mogą się podobać i tak też pewnie jest z innymi czytelnikami bloga.

moss pisze...

dobrze piszesz Maćku!! zgadzam się w 100%!!!:D
a co by tu za bardzo nie słodzić to napiszę: numer obleci,ale bywały lepsze;)
szukaj dalej,bo o to przecież chodzi:)
pozdro!;]

cincia pisze...

1. jak można kogoś obrażać i pisać bez urazy?
2. ten komentarz z 'jesteś szalona' jest tak infantylny, że szkoda pisać cokolwiek.pomijając formę wypowiedzi.
3. ludzie, krytykujcie jak macie argumenty.

4. zgadzam się z koleżanką powyżej:)

Anonimowy pisze...

a ożenisz sie z nim?

cincia pisze...

autorowi komentarza powyżej gratuluję elokwencji!