Hel.

Postanowiłem. Jadę na Hel. Szybka decyzja w poniedziałek, telefon do Slapa:

-Wpadam na Hel. Będziesz miał kawałek podłogi u siebie i jakąś stara deskę do pływania dla mnie?

-ta ! wpadaj !

W tamtym roku tez się wybierałem jednak nie wyszło, w tym roku już też miało nie wyjść z powodu braku wolnego czasu, ale wycisnąłem jeden wolny weekend.

Jedziemy wspólnie z Kika i Kożuchem na 3 dniowy wypad, gdzie czekają nas rozmaite atrakcje .]

Czwartek i piątek mam zamiar spędzić w Beach Barze Piekarnia, gdzie w czwartek gra Qube z Wrocławia, o którym już pisałem wcześniej, natomiast w piątek Dj Spox i Barto.

Sobota też interesująca gdyż graja chłopaki ze Slum Dunk, jednak według mnie wydarzeniem wieczoru będzie impreza na plaży przed Solarem - LTJ Bukem & MC Conrad, gdzie wspomagać go będą Ros, Benito z Break Da Funk oraz Glasse. Podejrzewam, ze będę biegał miedzy tymi dwoma imprezami, gdyż w dwóch miejscach na raz być nie mogę.
Oprócz tego zawody kitesurfingowe, które bacznie będę obserwował wypoczywając na wygodnym leżaku z dobrze schłodzonym napojem w reku.

SZYKUJE SIĘ MEGA GRUBY WEEKEND LATA !!!111

0 komentarze: